Eventoversigt

Part i Sommerferien

Antal tilmeldte: 8/30 Pris: 200,- Lokation:

0
Dato:
07-07-2020 08:00
31-07-2020 21:00
Sidste frist for tilmelding:
06-06-2020
Beskrivelse

Igen i år er det muligt at have part i sommerferien. Hestene kommer til at være to forskellige steder i sommerferien, så der er græs nok til dem alle. Vi har tre folde på Fyel Skovvej i Vestbirk, så der vil 10 af ponyerne komme til at holde sommerferie. I Vestbirk kommer de til at gå på døgnfold. Der er en skurvogn, hvor sadler og andet udstyr opbevares, og fin mulighed for at ride både tur og på en af de indhegnede marker. 

Vi har i år på forhånd besluttet hvilke heste, der bliver i Brædstrup og hvilke heste, der skal til Vestbirk. Beslutningen er taget ud fra de forskellige hestes behov. Det betyder at parter på Martin, Lady, Timian, Mille, Frederik og Akasajja vil være på rideskolen i Brædstrup, mens de resterende heste vil være i Vestbirk. 

Som kvartpart har man den pågældende hest til rådighed 2 dage om ugen. Der er mulighed for to kvartparter pr. hest. I kan i realiteten vælge begge parter, så en rytter kan ride 4 gange ugentligt, men vi forbeholder os retten til at give den anden part til en anden, hvis flere ønsker part på samme pony. OBS - hvis du ønsker halvpart (ridning 4 dage pr. uge), skal du tilmelde to gange.

Hvis du ikke har part i forvejen, men ønsker at ride i sommerferien, beder vi dig aftale med Mathilde eller Linea inden du melder til. Dem, der har part normalt, har fortrinsret til part i sommerferien. 

Kontakt Mathilde eller Linea for yderligere spørgsmål.

Mvh. Vestbirk Rideklub 

Arbejdslørdag 18/7 2020

Antal tilmeldte: 0/500 Pris: 0,- Lokation:
Grædstrupvej 4
8740 Brædstrup
Dato:
18-07-2020 08.00 - 16.00
Sidste frist for tilmelding:
15-07-2020
Beskrivelse

Hej allesammen,

Vi vil gerne sørge for at vedligeholde vores faciliteter i klubben bedst muligt. Derfor vil vi igen gerne invitere jer til en arbejdslørdag, hvor vi håber på at kunne få så mange hænder som muligt til at hjælpe med forskellige opgaver. 

Vi har aftalt en arbejdslørdag d. 18/7 og d. 8/8 fra kl 8 - 16. Vi har arrangeret to dage, så flest mulige har mulighed for at deltage. Man skal selvfølgelig ikke nødvendigvis binde sig for alle 8 timer eller begge dage, men det må man gerne, og det er gratis. 

Der vil være rundstykker til de morgenfriske kl. 8, vi vil servere frokost kl. 12:30, og så vil der være noget kage og kaffe kl. 16.

Vi vil rigtig gerne vide hvor mange, der skal være forplejning til, og derfor er der nogle "tjek-bokse" hér, som I kan klikke af i.

HVIS I VIL KOMME MEN IKKE VED HVORNÅR, OG DERFOR IKKE MENER I SKAL MELDE TIL, VIL VI RIGTIG GERNE HAVE AT I MELDER TIL ALLIGEVEL, DA VI PRIORITERER OPGAVER EFTER HVOR MANGE DER KOMMER.

Vi vil selvfølgelig gerne, at der er et par forældre, der gider lave en kage og tage med, så derfor er der også en boks til dette.

Arbejdsopgaverne vil blive prioriteret efter antallet af deltagere, men vi har lavet en liste at ting, som vi ønsker at få styr på:

- Ændre stien ned til naturstien
- Kalke den røde stald. 
- Lakere køkkengulvet
- Udvide parkeringspladsen ved løsdriften (klippe træerne væk)
- Udvendig isolering og gips af køkken
- Fjerne de sidste brokker ved løsdriften. 
- Gendanne folden ved løsdrift nummer 2
Vandkop til den sidste fold (bag ridebanen)
- Udendørs dommertårn

Hvis der er én eller flere af jer, der har nogle gode ideer eller kompetencer, så er der også mulighed for at skrive en fritekst hér.

Vi vil selvfølgelig gerne, hvis folk selv har værktøj m.v. med til opgaverne, da det er begrænset hvad klubben kan investere i.

Det er selvfølgelig for både børn og jer forældre, da der er opgaver, som alle kan gå til. Bare husk at skrive antal.

Mvh. Bestyrelsen

Arbejdslørdag 8/8 2020

Antal tilmeldte: 0/500 Pris: 0,- Lokation:
Grædstrupvej 4
8740 Brædstrup
Dato:
08-08-2020 08.00 - 16.00
Sidste frist for tilmelding:
15-07-2020
Beskrivelse

Hej allesammen,

Vi vil gerne sørge for at vedligeholde vores faciliteter i klubben bedst muligt. Derfor vil vi igen gerne invitere jer til en arbejdslørdag, hvor vi håber på at kunne få så mange hænder som muligt til at hjælpe med forskellige opgaver. 

Vi har aftalt en arbejdslørdag d. 18/7 og d. 8/8 fra kl 8 - 16. Vi har arrangeret to dage, så flest mulige har mulighed for at deltage. Man skal selvfølgelig ikke nødvendigvis binde sig for alle 8 timer eller begge dage, men det må man gerne, og det er gratis. 

Der vil være rundstykker til de morgenfriske kl. 8, vi vil servere frokost kl. 12:30, og så vil der være noget kage og kaffe kl. 16.

Vi vil rigtig gerne vide hvor mange, der skal være forplejning til, og derfor er der nogle "tjek-bokse" hér, som I kan klikke af i.

HVIS I VIL KOMME MEN IKKE VED HVORNÅR, OG DERFOR IKKE MENER I SKAL MELDE TIL, VIL VI RIGTIG GERNE HAVE AT I MELDER TIL ALLIGEVEL, DA VI PRIORITERER OPGAVER EFTER HVOR MANGE DER KOMMER.

Vi vil selvfølgelig gerne, at der er et par forældre, der gider lave en kage og tage med, så derfor er der også en boks til dette.

Arbejdsopgaverne vil blive prioriteret efter antallet af deltagere, men vi har lavet en liste at ting, som vi ønsker at få styr på:

- Ændre stien ned til naturstien
- Kalke den røde stald. 
- Lakere køkkengulvet
- Udvide parkeringspladsen ved løsdriften (klippe træerne væk)
- Udvendig isolering og gips af køkken
- Fjerne de sidste brokker ved løsdriften. 
- Gendanne folden ved løsdrift nummer 2
Vandkop til den sidste fold (bag ridebanen)
- Udendørs dommertårn

Hvis der er én eller flere af jer, der har nogle gode ideer eller kompetencer, så er der også mulighed for at skrive en fritekst hér.

Vi vil selvfølgelig gerne, hvis folk selv har værktøj m.v. med til opgaverne, da det er begrænset hvad klubben kan investere i.

Det er selvfølgelig for både børn og jer forældre, da der er opgaver, som alle kan gå til. Bare husk at skrive antal.

Mvh. Bestyrelsen